Från etta till hus!

Ja, nu kommer de ske stora förändringar här i vår. Jag och min sambo bor just nu i en 1,5:a på 40 kvadrat i en av mellansveriges större städer. Men nu ska vi lämna compact-livinglivet bakom om oss och flytta till hus på landet och den lilla orten i Dalarna som vi kommer ifrån! Det blir total förändring för oss alltså och jag känner just nu en slags skräckblandad förtjusning. Men det ska bli otroligt spännande och skönt med hus. Jag ser verkligen fram emot att slippa bo i lägenhet. Varken jag eller min sambo är väl några lägenhetsmänniskor och vi har länge drömt om ett hus. Men att allt det här skulle ske nu kunde vi inte ens ana för bara ett par månader!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0