Pyssla mera

Jag gillar att pyssla. Med allt möjligt. Men här i lägenheten har det inte blivit så mycket av det dom senaste åren då man måste plocka fram och bort varje gång man ska göra något, det tar bort lite av glädjen och orken att hålla på tycker jag. Så det är något jag verkligen ser fram emot med att flytta till hus, att kunna pyssla lite enklare. Både genom att förhoppningsvis ha en yta där man kan låta sakerna ligga framme tills nästa gång. Och oxå det att man lättare kan spraymåla saker och gjuta med betong när man har garage och en gård att hålla till i/på. Skoj skoj!

Här nedan fick jag syn på på expressen att dom gjort en grej jag själv funderat på förut, nämligen spraymålat gamla silverbrickor. Tror jag måste göra det i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0